Monday, August 8, 2011

同一樣的天空,不一樣的心情




今天是課程的第二次 day off。起床後去了 Five Guys burger and fries (hey, US, 係食呢啲架喇!  OK !)
之後在街逛吓逛吓經過一間 pawn shop,好奇下入咗去睇吓。裡面乜都有得賣喎。Hi-fi, i-pod, i-phone, TV, guitars, drums, jewelry, watches, DVD, games, 連車呔都有得賣。正當我睇得入神之際,有個男人拿著一支很漂亮很新的吉他幽幽的走入舖頭去典當,賣了二百多元後低著頭悄悄然走了。
看著今天的報紙,報導著美國經濟會如何差,股市又會繼續向下尋底等等。我輕望窗外,微風樹動、光照依然。
經過大堂,碰到數位 trainer candidates 正在努力為未來的四天 evaluation 作最後衝刺。看見他們有的滿有信心、有的默然不語、有的面帶憂慮。形形色色,實像社會の一個最佳縮影。而我,便繼續享受著今天的 day off, 寫吓 blog,睇吓書 (cos 之後數天會非常忙碌改卷, 120% 專心做 assessment…yeek!)
我們的人生,好彩唔好彩,我們條路都應該仲有排行。雖然要行多遠唔知,沿途有無風光又唔知,天氣係點都唔知,但既然係咪都係繼續行,就行得開心啲喇。你可以話上面條路好長、天氣好熱、成件事好悶好 dry;相對地你也可以覺得條路好平好直、天氣很好、環境好寧靜。講到底都係你我點睇件事和周圍環境啫!
我在想,這一刻你我正分享著同一樣的天空,在香港的你,是否跟我有著同一樣的心情?

No comments:

Post a Comment