Tuesday, August 23, 2011

回家真好!!!




返香港已個多星期,一切也回復正常 (including my jetlag) 。始終都係覺得香港是最好的!!!
屈指一算,原來我已不經不覺寫了兩年多的 blog,由最初被前經理人 B 鼓勵下開始把自己的所思所想以及對 NLP 的一些看法寫出來。某天晚上偶然看了一看 blog の「统計資料」裡的累積瀏覽數字剛好是 40,000 人次。 Wow, 喜出望外呀!  雖然對好多 bloggers 嚟講,呢個數字好濕碎,但對我, I feel so happy & grateful!!! 喂,你又唔係名人,而家又咁多人 facebook, twitter, 微博,你寫果啲嘢又唔係好有 noise controversial!!!  有咁多人睇過你啲文字,我已經好滿足!!!  多謝你哋呀!!!
最近看過一篇報導,說 2010 最暢銷的文字書是鄭秀文的《值得》。但 “wow” 的是,加印再加印出了好多版卻原來都是賣了萬多本(希望當中不包括 e-book 吧)。真不知香港人仲買唔買、睇唔睇書既呢?其實我已有計劃想再寫兩本書,但觀乎現在的閱讀文化,真係唔係太有推動力…umm!

講起推動力,回港後第一個 training event 便是主持了第二十二班 NLP Practitioner Certification Programme 的畢業日。跟廿多名參加者很開心的過了一個 very fruitful 的晚上。當中有 participant 跟我說覺得我今次習訓回來後好像不同了,好似「升咗呢」!!!  真令人鼓舞。要繼續加油將自己所學到的 NLP skills & knowledge 透過最好的自己 (include my attitude and unique training style) 把它最 resourceful 的給予我的學生。咁就功德無量喇!  :> 
下一班 NLP Practitioner Certification Programme九月底開班,學生們,請接招!

No comments:

Post a Comment