Sunday, February 9, 2014

A 、B 餐的快樂


 

一年一度的渣打馬拉松下星期日又嚟喇! 好彩唔係今日啫 coz 今日又凍又雨!!!

 

過去一年突然 pick up 跑步,因為覺得呢個運動是一個非常個人的運動,既唔使約人又彈性又方便,幾時著對 running shoes 就可以跑,啱晒我。

 

So why did I mention this?  同今次個題有乜關係?

 

其實就「AB」呢個題一早都想寫篇文章湊吓熱鬧,點知比之前那篇《送蛇迎馬的意義》因為應節啲所以比佢插咗隊。

 

若果從表面睇,的確用A餐的面口同 B 餐對家庭、對老公的關愛去比較,B 餐實在無得輸。五億跟五十萬只是一個數字,煙幕引導而且。但也正正就是煙幕,我們作為「AB餐」的局外人,每天我們往往正被傳媒引導我們的應該相信著什麼。

 

Let me give you an example.  上年下半旬白區議員咪同她的謝議員老公鬧婚變,雜誌、訪問當時人咪講到真的似層層?前一輪喺太古城經過 Pacific Coffee, 我就見到他們正在跟一班朋友在聊天。雖然他們沒有任何親密鏡頭,但卻跟「婚變」兩字拉不上任何關係。

 

正因為我每星期都會去跑步,而差不多 70% 都會碰到徐濠縈在跑步 係嘅,碰到面同佢報以微笑,她是沒有反應。但老實講,我都習慣咗。因為早上如果你喺電梯到同人微笑 (倘若你會做的話),你有否遇過見到對方覺得你奇怪或完全無比反應你?其實我覺得徐濠縈只不過是一個 typical 的香港人罷了,又有幾值得我們去咁去講佢、評價佢呢?(當你跟我都是差不多面口對身邊的人的時候…unless you are not one typical 香港人就另計喇!)

 

再者,我真的認為,每段關係都係「有條命」的。而每對 couple 都有他們的相處模式,是你、我好多時都不能理解甚至不需要理解的一回事。 Who are we to know what is really going on between two people?  呢句正正就是我做 couple therapy 對自己經常提醒自己的一句話。

 

我只知道 ﹝也深信﹞,我所有的 clients 都一定不是傻的。如果他們真的認為唔值得再為段感情付出或覺得喺果段感情裡面再攞唔到任何野的話,唔使你講他們都會 walk away…更何況那個「他」叫陳博士, right?

 

Everyone is making the best out of what is available to them.  As outsiders, why don’t we just give them our best blessing and let them be what and how they want to be.  用咁嘅心態去做人其實是最舒服的。

 

祝福你跟他,她跟他,她跟你。




Note:  For my previous blog writings, please visit: http://weshare.hk/drharrywyh





No comments:

Post a Comment