Tuesday, December 6, 2011

What a pleasant surprise!!!



 
 
有得選擇,通常好少星期一 run training, simply because 自己星期日 (sometimes both 星期六 and 星期日) 通常都會 run NLP training, 所以都會有丁點攰,但更重要係啲 participants 通常都係 being here but not here, Monday Syndrome !

通常還通常,今早仍是替香港會計師公會 (HKICPA) run 了一個 3-hour Stress Management workshop。好 surprised見到十八個好有心有神的會計同業來上堂。他們不單醒神無恰眼瞓,仲好積極參與呢!!!   They really made my day!!! 好開心!

我覺得自己真係好好彩,可以有幸做著一份自已好喜愛好投入的工作 (i.e. being a trainer, a coach and a therapist) 。你哋都係呀,成世人流流長,一定要努力讓自己:

1.   Love what you do

2.   Love who you are with

3.   Love who you are (i.e. your role)

即使當年做 audit and in-house training我都真係 enjoy !!!  對我嚟講,love or hate 其實只是 perception (看法), 所以是自己可以 control到的!

不過要說今天令我最驚喜的莫過於 workshop 完了之後有兩位 participants 跟我說有看我的 blog, 內容令他們得到一些 positive 的想法,希望我可以多有些發表文章。(OK, 收到! Thank you for your kind support!!! What a great joyful bonus I got from you both today!!! :>)


搬進新居已個多月,一切已 settled down, 自己當然每天都 very much enjoy 著。更重要是 J Creamy 也很愛新居 (見圖就知 Creamy 有幾 enjoy !) 。很滿足。我覺得居所大或小原來真係其次,最重要是屋內有沒有 love and warmth! 自小我都認為屋企是一個很重要的地方。無論出面有多大風大雨,屋企永遠都是一個 best rejuvenating shelter (回氣の地方)! 請努力去建立及維繫一個互愛的家!  Nothing is more important than that! 




No comments:

Post a Comment