Thursday, December 29, 2011

About togetherness – 我們是一夥的

 

過去幾年都會一年數次會到內地做 corporate training, 最近有緣去了台灣教了一班 Sales and Marketing middle to senior management about Presentation Skills。哈,現可以聲稱自己為大中華國際專業培訓師喇!因為要不斷練習自己的普通話, 所以自己常常用普通話自言自語。For some reasons, 其中有一句我經常掛在嘴上的就是, 「你們是一夥的。」  因為我比較多做 business/team coaching and couple therapy, 所以我經常在想,怎樣才能跟對方好好的「一夥」 (being together) ?
 
人哋養狗就話要放狗唧,自己因為極小用車,所以趁紅假,前幾天同 J 專登揸架車入元朗跟另一對朋友去了肥仔食神滔滔間大榮華酒樓飲茶,搵機會比架車做吓運動。嘩,間酒樓多人到吖, ended up 等了 > 一小時才有位。但又好彩比我哋見到滔滔喺度打緊躉喎。啲人成日話人上鏡比真人肥,係真嘅。

可能因為每個人
/ pair 人點同對方相處模式都大不同, 在我們對面的呢對朋友,他們全程都卿卿我我。 當然這不是一場 competition, 也沒有一個應該的拍拖相處的特定模式,但兩 pair 人相比之下,相形見絀。此情景又令我聯想起 “Togetherness” 呢個中心思想。
對我來說,我都算是一個表達型的人。鍾意/喜歡一個人我會用言語及行動話佢知 (Note: 不一定只 apply to 男女關係) 。但說到要表達你有意或持續想跟對方在一起(i.e. to be together) 的話, 這就不能夠好簡單直接的表達出來。若對方交足晒戲跟你說,「我真的好想同你喺埋一齊。」你真係會信嗎? 要知道,「鍾意」是即時的,是 snapshot, now in the moment,是一個感覺; 「一齊」 now -> future, 是需要有份心,是要用時間 persistently 去行出嚟。要同一個自己喜歡的人講句 「我愛你」或做一啲相關的 gestures 有幾難?!  但要同一個自己喜歡的人做到「一齊」就需要勇氣,信心 (對自已 and 對方) ,信任,決心,堅持及付出,需要雙方一起努力去苦心經營出嚟,所以一點也不簡單,也沒可能可以簡單的表達出來。
若果你身邊有個男 / 女朋友的話 (Note:  先唔好計 look),我想問吓你,你寧願 a) 同一個跟你一齊終日飲飲食食,奉到你上天做公主 / 大少,千依百順,隨傳隨到吖, 抑或 b) 同一個可能偶有甩漏,未必係最善解人意、甜言蜜語,但對你是真心真意,願意每天進步去跟你在「一齊」的人?  人大喇,找一個情人跟找一個伴侶是不一樣的。 First, please don’t ever dream that you can find BOTH a lover and a partner in the SAME person.  It is like 1 in a 1,000,000 chance so don’t count on you being THAT lucky person!  So, 若果你只可以二選其一,你的選擇會係…? 
路係自己行出嚟嘅。而你我從來都有權選擇,也從來不停的作出選擇。所以請不要將自己的人生交予別人幫你作決定。咁唔係叫 respect 而係逃避,要別人改變去遷就自己の不負責任行為。
祝你們有一段關係是相方都有 togetherness 意圖及有 love 感覺  Be hopeful!

No comments:

Post a Comment