Sunday, January 22, 2012

嘩, 又一年喇!

 


 
嘩,真係好多年都無行年宵,因為幾怕多人。但認同 J 覺得應感受吓節日氣氛。Yeah, why not? 
 
昨晚天氣有啲濕,所以相對無咁多人,歡樂而回。所以話,凡事都係盡力、盡情、放開啲去做喇(i.e. take action, 唔做永遠唔知結果, 做咗之後很多時發現其實感覺良好呢 (applicable not only to 行年宵 but also generally 的做人處事亦然)
 
嘩,咁快又一年啦。兔年 to me實在太跳脫,所以今年好多轉變。但望回頭,所有東西事出必有因, 所以我心存感激,也相信你我明天一定會更好。

嘩,要講到兔年年尾最爆的港聞,一定要數到近日 D&G 事件和北大教授孔慶東對港人 の言論。先唔好講誰是誰非,人與人之相處,求同存異這應有 包容心態好像變得越來越遙不可及。呢兩則新聞令我想起今日神父講關於人是否自私的課題。我們應懂得好好分開「應得」和「自私」の 分別。若果我們為自己目標努力爭取而無損害到別人的話,是為「應得」; 但若果只為求達到目標,周圍攞別人著數而自己沒有努力作任何付出的話,是為「自私」。幸福快樂的人生人人都應得。但我們要經常自我反醒的有兩點:
 
1.   我們的行為是否正當?
2.   我們有否找到足夠 平衡點?
 
金錢和物質沒有人會嫌多,但甚麼是足夠就因人而異。要知道我們每人都有「應得」的那份,但多咗,over 咗就是貪心和自私。有追求某程度是好事,但要真的清楚自己的真正需要。希望大家都攞到平衡點。Only then we will live a truly happy life!!!  Indeed, I am working truly hard in finding this ecological focal point in life (i.e. 幸福快樂 平衡點) 。舉個好 trivial 的例子,以前我有一個好大的櫃去擺放我心愛的車仔,但現在因為住屋環境變了,所以個車仔櫃以倍計細咗,但我反而覺得更整齊歸一、也更加懂得珍惜、更能善用空間。昨天我望咗個車仔櫃 (after my quarterly re-arrangement),我真的感到很開心和滿足。人要開心其實真係唔難,睇吓你攞唔攞到個平衡點唧。自從運用 NLP 成為快樂教練Dr. Happy, I seem to get a quite good hang of it!!!  希望將來有更多機會 / 途徑跟大家分享心得。  In any case,  大家都要加油呀!!!

(Before)


(Now)  


最後,係有啲老老土土,但都想同大家拜個早年。在這「兔尾龍頭」之時,我祝大家「
努力不懈,心想事成」。最緊要,「龍馬精神」。醒醒定定,活好 2012!!!

No comments:

Post a Comment