Thursday, May 12, 2011

About 白鴿眼 の 典故


一直都聽人講話啲人用「白鴿眼」看別人 i.e. 睇人唔上眼),但其實不太知其典故。直至最近我屋外冷氣機頂有一對鴿子在此築了個巢

後來正正在母親節那天發現隻母鴿坐在巢裡動也不動原來她生了兩隻蛋,喺度哺緊呀!!! 都話母親無比偉大。佢真係全日就坐著喺度咁滯!!!  不得了!!!

每天隻公鴿都會嚟探佢一次,相信是帶啲嘢比佢食仲有同佢傾吓偈,噓寒問暖一下,但斷估都應該唔會係同隻母鴿接班吧!!! 真係替啲雌性動物唔抵!

咁昨天鐘點姐姐嚟咗我咪帶佢去睇吓個情景,她即刻恭喜我,說鴿子只看上一啲佢哋認為安全、舒適、feel good 地方才會 settle down 去築巢。即係話,佢哋睇我上眼囉!!!  真係榮幸喇!  In return, 我都祝願佢哋早日生兩隻精精靈靈的鴿仔喇!!! 到時再跟大家直擊報導!  Hahaha!

No comments:

Post a Comment